понеделник, 2 февруари 2009 г.

Къде е границата?

Много често ми задават въпроса: "Къде е границата, до къде мога да стигна?". Ще си позволя да дам отговора на едно момиче, което много ценя и мисля че е много точен:

"Здравейте.
Аз ще се опитам да отговоря накратко на този въпрос.
Преди време бях на една конференция. Говореше един младежки ръководител и той каза следното, което много ми хареса:
"Представете си една пропаст. Колкото повече наближавате ръба й (границата й), толкова повече има опасност да не паднете. Недей те да мислите до каква степен можете да съгрешите. Защото ще започнете да правите малки крачки, малки крачки напред и после ще паднете. Най-добре стойте далеко от границата".

Аз лично съм доста консервативна в тези неща.
:) Няма как никога да не докоснеш мъжа, да не изразиш нежността и любовта към него. Но дотам, докъдето не би имало съблазън за теб и за него. Аз лично бих прегърнала човека, бих сложила глава на рамото му, бих правила някакви малки жестове, с които да изразя любовта си , бих го държала за ръка, но най-вероятно бих стигнала дотам.
Защото оттам насетне неща като хората да се "натискат", да се докосват по места, където не трябва, да спят заедно в една стая и едно легло и.. можете да продължите нататък.. само биха послужили за съблазън.

Много хора много добре знаят къде е границата, но причината да питат, е защото искат да оправдаят себе си. Човек трябва да пази както себе си, така и другият човек.

Лично за мен правилният начин е да се изгражда едно взаимоотношение на духовна основа. Какво означава това? Да се молите с човека, да си говорите за Бог, да общувате, да служите заедно. Защо не да идете на екскурзия или на пикник заедно? Има толкова занимания, които човек може да прави с другия, когато Бог му го подари. И после в брака ще има достатъчно време и за другите неща. И те ще са една красива прибавка към взаимоотношение, което е поставено на правилната основа- духовната. Защото Бог благославя святостта, а не греха... :)

Това е, което мисля.
Бог да ви благослови.
:) "

milena_vn
- Миленче дано Бог да те благославя винаги и да продължава да ни говори чрез теб.

1 коментар: