сряда, 12 ноември 2008 г.

ЦЕНАТА НА УСПЕХА!!! НАУЧЕНО ОТ ЖИВОТА

В какво успях ме МАДАМ?

За какво сте си мечтали, да имате скъпо платена работа, мъж ,който да се грижи за вас или да изкарвате пари, които не може да похарчите, да ви уважават, да сте не зависими, да имате страхотен бизнес?

Успехът за едни жени е истински провал за други. Той има много неприятно лице, когато не се оглежда във вас. А когато все пак го срещнете, с ужас разбирате, че нещо друго си е изгубило. Днес имам работа, изкарвам пари, мога да отида , където си поискам, приятелките ми казват, че съм успяла и свободна жена,с игурно така изглежда отстрани. Само , че в последните няколко години, разбирам, че това, не ми е достатъчно, защото, аз ,,успешната", прекарвам Коледа сама. Този празник е най ужасният момент за равносметка. В него се отпушва не благодарната ми завист към понапълнелите съпрузи и крещящите деца под елхата на не успелите ми приятелки, тези който се гордеят с мен. Кариерата е чудесно нещо,но в леглото не може да те стопли въобще. Те едва ли ще си представят,че точно тази част от живота им,е моя личен провал.Сега бих дала всичко да заведа нероденото си дете на празник,да му направя рожден ден,да се скарам с несъществуващия си съпруг,или да се чудя какво да сготвя.Не искамда слушам колко отегчителен може да бъде един брак.Успехът е необходим за щаститието,но той не може да ви го донесе,защото щастието идва от дребните неща на пръв поглед ,те нямат нищо общо с това, светътда е в краката ви.По скоро е хубаво да споделите КОЛЕДА С НЯКОГО,ДА НАМЕРИТЕ НЯКОЙ КОЙТО ДА ВИ ОБИЧА, НЕ ЗАЩОТО СТЕ УСПЯЛА,А ЗАЩОТО ДОБРЕ РАЗКАЗВАТЕ ВИЦОВЕ.Понякога това са най големите ,най трудните и най сладките успехи!

Повярвайте ми!

Успехът е относителен,той има много различни лица.

Той е онова ,което желайте и онова ,което винаги ще търсите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар